Zajęcia Fitness - Gym City Bełchatów

Przejdź do treści

Menu główne:

STEP



Zajęcia, podczas których używamy platformy - stepu.
Zajęcia polegają na stopniowej nauce choreografii, która daje nam mnóstwo radości
oraz poprawia naszą pamięć i koordynację ruchową.
Trener krok po kroku wprowadza i naucza dane elementy choreografii a te na koniec zajęć tworzą zaskakującą całość.
Lekcja, podczas której spalicie mnóstwo kalorii i tkankę tłuszczową oraz poprawicie swoją kondycję i siłę mięśni nóg.
Przy tym wspaniała, energetyczna zabawa.
Siłownia GymCity Bełchatów strzałka
BPU



Zajęcia ukierunkowane na wzmocnienie i ujędrnienie dolnych partii ciała, prowadzone w
umiarkowanym tempie. Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania, zalecane osobom
rozpoczynającym program treningowy. Trening o średniej intensywności. Ćwiczenia są bezpieczne dla
stawów i kręgosłupa.

BPU to:
– wzmocnione i ujędrnione dolne partie ciała (jędrne uda i pośladki, płaski brzuch),
– zgrabna sylwetka,
– przyspieszone spalanie tkanki tłuszczowej.

TRAMPOLINY



Trampoliny to specjalnie opracowany system treningowy, który pomaga wzmacniać i kształtować sylwetkę przy jednoczesnym czerpaniu frajdy ze skakania.
Do treningu wykorzystywana jest jednoosobowa trampolina o małych rozmiarach, na której wykonuje się ćwiczenia zaczerpnięte z różnych dyscyplin sportowych.
Najczęściej jest to kombinacja wolnych i szybkich skoków, ćwiczeń znanych z aerobiku i dynamicznych „biegów” w miejscu.
Jest to wszechstronny trening całego ciała, zwiększając zarówno ogólną sprawność, jak i poprawiając kondycję.
Co więcej, w czasie godzinnego treningu jumping fitness możemy spalić aż 800 kcal!
Jeśli więc szukasz sposobu na skuteczną utratę kilogramów, ten typ ćwiczeń jest dla ciebie idealny.
PŁASKI BRZUCH



Zajęcia przeznaczone dla osób, którym szczególnie zależy na wyrzeźbieniu i wzmocnieniu mięśni brzucha oraz
na spaleniu tkanki tłuszczowej i wymodelowaniu talii.
Pierwsza część ćwiczeń to prosty układ choreograficzny, po którym następuje specjalistyczny trening ukierunkowany na ukształtowanie mięśni brzucha.
JOGA



Praktyka jogi polega na uważnym wejściu w pozycję (asanę) i pozostaniu w niej przez odpowiedni czas bądź na płynnym przechodzeniu z pozycji do pozycji.
Ćwiczący stale docierają do granic swoich możliwości i przechodząc je, osiągają postępy i terapeutyczne efekty.
Podczas jogi wykorzystywane są takie pomoce, jak: koce, kostki, paski.
Umożliwiają one doświadczanie dobroczynnego działania asan osobom o znacznych indywidualnych ograniczeniach.
Szczegółowo opracowane pozycje leczą różne dolegliwości prowadząc ćwiczącego ku pełnemu zdrowiu.
Każda sesja kończy się pozycjami relaksacyjnymi.
Joga czyni ciało silnym, sprężystym, zdrowym, pełnym energii, a ruchy stają się płynne i harmonijne.
Regularna praktyka pomaga zlokalizować i zlikwidować napięcia w organizmie.
Joga ma najlepszy, niemalże leczniczy wpływ na schorzenia narządów ruchu, kręgosłupa, na reumatyzm, a także artretyzm. Wykonywanie niektórych ćwiczeń stymuluje nerwy rdzeniowe i pozwala rozciągnąć się kręgosłupowi.
Poprawia krążenie krwi a także łagodzi bóle wzrostowe.
Dodatkowo joga uczy prawidłowego oddychania, wyrabia nawyk przyjmowania prawidłowej, wyprostowanej postawy,
uczy jak pracować nad własnym umysłem oraz zapoznaje z metodami relaksacyjnymi, pokazuje, jak rozpoznawać swoje możliwości, podpowiada, w jaki sposób pokonać stres.

Zajęcia polecane dla wszystkich.
TBC
Total Body Conditioning – trening ogólnorozwojowy dla całego ciała:
zawiera ćwiczenia wzmacniające i wysiłek aerobowy.
Kompleksowy cel i rezultaty w postaci przyśpieszania procesu spalania tkanki tłuszczowej,
poprawy kondycji i wytrzymałości mięśniowej.
W zajęciach tych wykorzystujemy różnego rodzaju przybory, jak:
ciężarki, gumy, stepy, czasem piłki i sztangi.

Zajęcia przeznaczone dla wszystkich, również dla osób zaczynających swoją przygodę z fitness.
PILATES



System ćwiczeń obejmujący harmonijną współpracę umysłu i ciała, jako skuteczny sposób na płaski brzuch,
mocniejsze plecy i szczupłą sylwetkę.
Doskonały trening dla osób z bólami kręgosłupa.
Zajęcia polegają na wykonywaniu serii ruchów w sposób płynny i kontrolowany, przy jednoczesnym angażowaniu ciała i umysłu. Pilates nie tylko poprawia sylwetkę, lecz także zwiększa elastyczność ciała.
Pomaga przywrócić naturalną równowagę w budowie ciała oraz prawidłową funkcję organów wewnętrznych.
Ćwiczenia mają przede wszystkim na celu wzmocnienie centrum ciała, czyli mięśni odpowiadających za utrzymanie prawidłowej postawy ciała, a przez to lepszej sylwetki i piękniej wyglądającej sylwetki.
STRECHING



Zestaw ćwiczeń rozciągających zapewniający prawidłową ruchomość stawów, niwelujący przykurczemięśniowe,
poprawiający elastyczność mięśni oraz ścięgien.
Stretching to niezbędne uzupełnienie każdego treningu, które wpływa na regenerację po treningu, wydłużenie mięśnia,
zapewnienie właściwej pracy więzadłowo-mięśniowej, niwelując ryzyko kontuzji.
Systematyczny stretching pozwala uzyskać sprawniejsze ciało, bez bólu i ograniczeń ruchowych. Zajęcia polecane każdemu.
ZDROWY KRĘGOSŁUP
Kręgosłup – nasz stabilizator. Każdy z nas wie jak ważna jest dobra kondycja naszego kręgosłupa.
Dlatego zapraszamy na zajęcia zdrowy kręgosłup mające charakter zarówno profilaktyczny jak i terapeutyczny w zakresie bólu pleców i skrzywień kręgosłupa.
Zajęcia obejmują ćwiczenia rozluźniające, mobilizujące, wzmacniające, równoważne i rozciągające poszczególne grupy mięśniowe. Nauka oddychania i utrzymania odpowiedniej postawy (stabilizacji) ciała są wplecione w tok lekcji.
Zajęcia Zdrowy Kręgosłup wykorzystują różnoraki sprzęt, a przede wszystkim piłki rehabilitacyjne i nie tylko.
Wykorzystywane w treningu ćwiczenia wzmacniają także głębokie partie mięśniowe.

Zajęcia polecane dla wszystkich.
BODY SCALP



Trening obejmujący wszystkie partie ciała. Intensywny ze względu na dużą ilość powtórzeń,
dzięki czemu spalasz tłuszcz oraz wzmacniasz i rzeźbisz swoje ciało.
Na zajęciach wykorzystywane są taśmy, hantelki, obciążenia na nogi.
Rozbudowana część z ćwiczeniami mięśni brzucha pozwoli uzyskać idealnie płaski brzuch.
TRENING OBWODOWY



Kompleksowy trening poprawiający sprawność fizyczną, wytrzymałość siłową oraz kondycję.
Obwód stacyjny, podczas którego angażujemy do pracy różne grupy mięśniowe.
Liczba stacji oraz dobór ćwiczeń zależy od ilości uczestników oraz ich stopnia zaawansowania.
TRENING FUNKCJONALNY



Trening funkcjonalny wzmacnia całe ciało, ale nie powoduje widocznej rozbudowy mięśni.
Dzięki imitacji często wykonywanych ruchów, fitness funkcjonalny zmniejsza ryzyko urazów podczas wykonywania codziennych czynności i pozwala nam poruszać się pewniej i wydajniej.
Ze względu na to, że łączy w sobie kilka rodzajów ruchu jednocześnie,
poprawia gibkość i koordynację.
Oprócz tego szybkie tempo ćwiczeń zwiększa ogólną wydolność organizmu
i poprawia krążenie krwi.
CROSS TRENING



Jest to zróżnicowany trening ogólnorozwojowy, mający wszechstronne, uniwersalne i szerokie zastosowanie w osiąganiu różnych celów treningowych.
CROSS Training może uprawiać każdy, bez względu na wiek i płeć, kondycje czy doświadczenie na siłowni.
System treningowy ma na celu rozwinięcie sprawności naszego organizmu w dziesięciu różnych obszarach fizycznych.
Należą do nich: wydolność krążeniowo-oddechowa, wytrzymałość, siła, gibkość, moc, szybkość, zwinność, równowaga, koordynacja i dokładność.
W skład cross training wchodzi m.in. bieganie, wiosłowanie, przenoszenie ciężarów, pompki i brzuszki, noszenie worków z piaskiem, skakanie na skakance, ciągnięcie liny, rzut piłką lekarską, wskoki na pudła i wiele innych rzeczy, których z pewnością nie spodziewasz się znaleźć w rozpisce treningowej.

Dzięki CROSS Training uzyskają Państwo
- wzmocnienie mięśni,
– zwiększenie zakresu ruchu w stawach,
– poprawę siły i wytrzymałości
– regulacje braku równowagi mięśniowej, powstałej na skutek długotrwałego
 
Copyright 2015. All rights reserved.
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego